شرکت فناوران سدآب

نماینده انحصاری Greenseal.co در ایران

کارگروه دانش فنی تخصصی فضاهای خیس و مرطوب (مشاوره، طراحی فاز 2 ابنیه، مکانیکال و الکتریکال)، ارائه دهنده راهکارهای آب‌بندی و انواع پوشش‌های صنعتی (The Complete Waterproofing Solutions)

slider-image-final
تفکر در طراحی، پیش نیاز پایداری

تکنولوژی

آب‌ بند نفوذگر GreenSeal با ترکیب آب و ذرات سیمانی، ساختار یکپارچه و خود ترمیمی در بتن ایجاد کرده و از نفوذ آب و نم در آن جلوگیری می‌ نماید.

اطمینان خاطر

برای پیدا کردن اطمینان خاطر از بهترین کیفیت محصولات گرین سیل مالزی، این محصولات در بسته بندی هایی دارای بارکد و گواهی بازرسی کنترل کیفیت COI از کشور مالزی ارائه می گردد.

کیفیت

تفکرات مهندسی و دانش فنی در آب ‌بندی، با گواهینامه‌های ISO 10004 و QAL از انگلستان، شرکت را در مراحل مختلف به جایگزینی کارآمدتر از روش‌های سنتی تبدیل کرده است.

جدید ترین پروژه ها
کیفیت زمانی اتفاق می افتد که به اندازه کافی از دانش، فن و فرآیند تخصصی کار، آگاهی داشته باشید.

محصولات Greenseal

شرکت فناوران سد آب به عنوان نماینده انحصاری و رسمی محصولات گرین سیل مالزی در کشور با ارائه پروپوزال های فنی و مالی برای مشاوران پیمانکاران و کاربران نهایی نه تنها حاوی اطلاعات تخصصی درباره تنوع محصولات بوده بلکه با نگرش بر مشخصات فنی سازه پیش نیاز های پایداری در نوع محصول را مورد ارزیابی و کاربری قرار می دهد.

waterprof

پکیج کاملا تخصصی واترپروفینگ

آب بند

پکیج کاملا تخصصی آب بند Greenseal، جزء برترین تکنولوژی های این صنعت در دنیا به شمار می رود.

نمایندگی انحصاری Greenseal

شرکت فناوران سدآب، بعنوان نمایندگی انحصاری و رسمی Greenseal در کشور است.

جدید ترین مقالات
آب بندی مخازن ضد اسید

آب بندی مخازن ضد اسید

اسیدها در صنایع مختلف کاربردهای متنوعی دارند و بسیاری از فرایندهای صنعتی نیازمند انجام واکنش ها شیمیایی است. بر همین اساس نیاز است مواد شیمیایی به

ترمیم سازه بتنی

ترمیم سازه بتنی

مقدمه بتن به دلیل کاربردها و خواص متعددی مانند مقاومت فشاری بالا و دوام بالا، مقرون به صرفه بودن، دسترسی آسان به اجزای تشکیل دهنده آن،

آب بندی عایق پلیمری

آب بندی با عایق پلیمری

همانطور که می دانیم، یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل در ساخت و ساز و توسعه زیرساخت ها، عایق بندی سازه در برابر آب

محصولات گرین سیل

یکی از اصلی ترین دغدغه های همه سازندگان سازه ها، بحث آب بندی درست و اصولی سازه با کمک محصولات مناسب است. یکی از بهترین محصولاتی که دارای سطح بالایی از محافظت و دوام بوده و می تواند از سازه شما در برابر آب، برای سالهای متمادی محافظت کند، محصولات گرین سیل(Green Seal) هستند.

محصولات Green Seal به گونه ای طراحی شده اند که حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی مقاومت کرده و برای استفاده در هر آب و هوایی مناسب هستند. فرمول پیشرفته این محصولات مانعی ایجاد می کنند که نه تنها از نفوذ آب به دیوارها، سقف ها یا سطوح دیگر جلوگیری می شود، بلکه بخشی از آب را نیز دفع می کند. استفاده از محصولات گرین سیل، باعث کاهش هزینه های ناشی از خرابی سازه نیز می شود.

همچنین، استفاده از محصولات Green Seal بسیار ساده بوده و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت یا آموزش خاص، سازه خود را سریعا ضد آب کنید. محصولات گرین سیل در طیف وسیعی از فرمولاسیون ها متناسب با نیازهای خاص شما از جمله درزگیرها، پوشش ها و غشاها در دسترس هستند.

با انتخاب محصولات Green Seal ، می توانید مطمئن باشید که سازه شما در برابر آسیب های رطوبتی محافظت شده و به شما این آرامش را می دهد که در هزینه تعمیرات پرهزینه صرفه جویی می کنید.

خرید محصولات Green Seal

با توجه به تنوع بالای محصولات، قبل از آن که تصمیم به خرید محصولات کنید، ابتدا باید از نوع محصول و میزان آن اطمینان حاصل کنید. اگر شما نیز احساس می کنید که در این موارد تبحر کافی را ندارید و نمی دانید که کدام مورد از محصولات گرین سیل برای شما مناسب هستند، کافیست تا با کارشناسان ما در بخش “تماس با ما“، تماس گرفته تا به بهترین و سریع روش شما را راهنمایی کنند. شرکت فناوران سدآب آمادگی فروش محصولات Green Seal با انواع مدل ها و حجم ها را دارا است.